خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/12 - 10:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقدسی مطرح کرد:

ضرورت پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر پرستاری

نماینده مردم اراک در مجلس خواستار پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر پرستاری از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمهدی مقدسی نماینده مردم کمیجان و خنداب در مجلس بر پرداخت مطالبات پزشکان متعهد, پرستاران جان برکف و تکنسین‌های زحمتکش اورژانس ۱۱۵ و همه کارکنان و کارمندان و مدیران وزارت بهداشت و درمان به ویژه در مراکز زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در اسرع وقت تأکید کرد.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مدتی است مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان درکنار دیگر هموطنان عزیز در سراسر  ایران اسلامی تحت تاثیر تبعات  بیماری کرونا قرارگرفته‌اند و خبر زحمات جهاد گونه کادر پزشکی برای شکست ویروس این بیماری زبان به زبان می‌چرخد و تلاش‌های مخلصانه و شبانه روزی امروز این عزیزان بر زحمات معمول گذشته اضافه شده و در  خدمت به بیماران، همچون خانواده خود مراقبت و بر درمان مردم مجاهدت می کنند.



بیشتر خوانید:





وی ادامه داد: برخود لازم  می‌دانم از  یکایک شما گروه‌های پزشکی فعال، استاندار و سایر دست اندرکاران عزیز در استان مرکزی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت دوست، سلامتی و شادابی را برای کادر پزشکی فعال در استان  آرزو کنم.



مقدسی یادآور شد: همچنین از دولت و به ویژه سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم در این شرایط سخت،  به منظور قدردانی از زحمات بی دریغ این ایثارگران خط مقدم درمان ، ضمن  تامین اعتبار لازم در پرداخت حداقل بخشی از مطالبات کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی به ویژه کادر پرستاری و خدماتی اهتمام ویژه به عمل آورند.



این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: امید است با همکاری و مشارکت همه جانبه مردم فهیم کشورمان هر چه زودتر از مشکلات ناشی از این ویروس هم  رهایی یابیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 295756
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار